TIME WITH KORKO.CZ

pátek 22. ledna 2016


22.1.2016 // Tak jste se menšího outfit článku konečně dočkali :) Tentokrát to je ve spolupráci s Korko.cz, kde mají opravdu zajímavé kousky. Zajímavost je určitě v tom, že všechny produkty - kabelky, peněženky, náramky či dekorace jsou 100 % přírodní a originální = Udělejte si radost bez výčitek k přírodě. Osobně mi to přijde jako velice zajímavý a originální nápad.

Co jsem si vybrala?
Abych tedy obohatila svůj blog o nějaký ten "živější" článek, zaměřila jsem se na tuto kabelku Simple. Hned na úvod bych o ní sdělila pár informací - je 100 % z přírodní, lehká, pohodlná, odolná vůči opotřebování a voděodolná. Pro někoho může vypadat docela netradičně - i mně přišla celkově "jiná", ale na druhou stranu je opravdu zajímavá.

Dále jsem si vybrala i náramky. I když moc na náramky nejsem, tak jsem si přeci jen nějaké vybrala, abych měla změnu. Nejprve mě zaujal ten s nápisem Enjoy The Moment, který je sice dlouhý a musí se hodně obmotat, ale na ruce působí lehce :) Dále jsem si vybrala i hnědý Duo. Oba tyto náramky jsou 100 % přírodní, lehké, pohodlné, voděoodlné a odolné k opotřebení. 

A co vy? Jak vás tento sortiment zaujal? Je to něco jiného, na co nejsme možná úplně zvyklí, ale sem tam nějaké to oživení, proč ne :)


SWEATER TATUM | FUR VEST GATE | PANTS SONNINI | BAG KORKO.CZ | BRACELETS KORKO.CZ

18 komentářů

  1. Jsi nádherná! Krásné vlásky, kožíšek a kabelka s doplňky :))

    www.ketyland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné věci:) Ta kabelka je opravdu zajímavá a originální:)
    je super, že někdo přišel s něčím takovým.
    A ceny jsou podle mě přiměřené, což je velké +
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tvůj komentář mě velmi potěšil :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Slusis ti to, ale musim rict ze ta kabelka neni my cup of tea. Jinak vypasovany kozisek je super. V tehle sezone pekne frci, uz jsem taky podlehla :)

    www.poshlife.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To samozřejmě chápu :) Jinak děkuji moc! :)

      Vymazat
  5. Great outfit, its a nice way how you style it!
    http://sepatuholig.blogspot.com
    instagram.com/grace_njio

    OdpovědětVymazat
  6. Tu kabelku si já osobně k sobě představit nedokážu, ale zajímavá je!:) a náramky jsou super kouskem na léto:) A sekne ti to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je fakt, že jsem si ji ani k sobě nedokázala moc představit :D Ale nakonec to takhle dopadlo :) A moc děkuji Kristý!

      Vymazat
  7. Nemas nove vlasy??? :) Sluší ti to <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Dee <3 Nene, nemám :) Jenom jsem teď používala jiný šampon a on dost ty vlasy "splácl" :D

      Vymazat
  8. Krásný outfit, vestičky jsou v kurzu. :)

    OdpovědětVymazat
  9. You're so beautiful!

    Wishing You A Wonderful New Week!
    xoxo Suzy ( ˘ ³˘)♥
    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so much Suzy! :-) :-* I wish you too a wonderful new week!

      Vymazat
  10. Tá kabelka je skvelá!!! <3

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne