COSMOPOLITAN: FEBRUARY 2016

sobota 6. února 2016


6.2.2016 // Opravdu nechci, aby to vyznělo tak, že nemám nic jiného na práci, než dávat na blog příspěvky typu kde jsem se za poslední dny objevila v časopisech :D Já nevím, ale já mám z toho hroznou radost a těší mě to, neznamená to, že se tím chci chlubit, ale když už se to stane, tak si to sem prostě z radosti a nadšení hodím, protože se to nestává každý den, chápete. K tomu se dostáváme ještě k jedné věci - lidská závist. Je to to nejhorší, co člověk může v sobě mít a bohužel jsou pořád mezi námi - i kolem mě - lidi, kteří se navenek tváří jako super lidi a pak vám zničehonic bodnou do zad. A proč? Protože v tom je jen čistá hnusná lidská závist. Já nemůžu, že se třeba tomu dotyčnému nedaří s blogem a žárlí na mě :D Je to prostě jeho problém, se kterým se nedokáže  vyrovnat a já jsem ta super oběť, protože na svých věcech, blogu a fotkách pracuji :D Nevím, jak to říct. Strašně se tomu směji, protože ten člověk je nejvíc zakomplexovaná osoba. A hlavně, když ji ještě znáte osobně a ke všemu se tváří jako hrozně chytrá osoba, která se pořád učí a má "hovno" z života :D. Taky miluju ty lidi, kteří vám neustále dávají a odendávájí sledování na Instagramu - jaký v tom mají důvod? Nevíte? Já mám totiž v mobilu jednu super aplikaci, která mi to vše hned hlásí KDO mě začal a kdo mě přestal sledovat a mnoho lidí se tam motá pořád dokola :D Omlouvám se, ale už toho mám taky někdy prostě dost.
Chuckina řekl(a)...

je to hrozný, sama jsem se s tím setkala. Jinak co se týče toho instagramu možná jsou to takový lid, co si chtějí nahnat followery, takže oni sledujou kde koho a potom si je odstraní, aby měli větší počet followers než těch, kteří oni sledují.

The Annette Vogue řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
The Annette Vogue řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
The Annette Vogue řekl(a)...

No, ale to znám, třeba takový ty stránky nějakého e-shopu, co si chtějí nahnat sledující, ale nechápu třeba ty normální lidi víš. Měsíc tě sledují, ty je taky, pak tě hodí pryč, ty je taky, pak tě zase začnou sledovat, pak zas ne, ale fotky ti pořád lajkují a pak ne :D

Michaela Kofroňová řekl(a)...

nic si z toho nedělej! my máme radost s tebou:)
http://of-goldbook.blogspot.cz

The Annette Vogue řekl(a)...

Jééé to mě těší!

RetroStreetStation řekl(a)...

great post!

http://retrostreetstation.blogspot.de/2016/02/outfit-midi-coat.html

The Annette Vogue řekl(a)...

:-) Thanks

Izabella řekl(a)...

Krásne fotky! Wow!

sydneysleek

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuju moc!

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne