HAVLÍKOVA PŘÍRODNÍ APOTÉKA - MOJE TIPY

neděle 13. března 2016

13.3.2016 // Havlíkova APOTÉKA. Také jste si všimli, že se u bloggerek stává docela oblíbenou? Já na ní přišla od mamky, protože právě její kamarádka se o Havlíkovi dozvěděla a jejich produkty používá. Netrvalo dlouho a s mamkou jsme prodejnu v Palladiu navštívily. Po první návštěvě jsem si odnesla Makový olej a mamka Královskou snídani pro pleť. A v pátek a sobotu jsem navštívila beauty veletrh World of Beauty and Spa, kde jsem ještě pořídila krém Krásné ruce a BIO Český krém. A v čem vlastně tkví ta energie produktů?

Osobně mě zaujal design, který je vlastně "ručně dělaný". Zamilovala jsem si ho. Každý produkt má svou historii, svůj počátek života, když to přeženu.. z každého jsem nadšená. Hlavně to balení! Ještě k tomu dostanete štítek s názvem Jsi krásná :)

Dále - složení. Úžasné. Jsou v něm jen přírodní složky, jako je třeba meduňka, mateří kašička, rakytník a další. 

Velmi jsem si oblíbila krém na ruce Krásné ruce. Je v něm rostlinný glycerin, makový olej, extrakt z mateří kašičky, rakytník a meduňky. Krásní voní.. suché ruce už nejsou suchými :)

Krém na obličej, který mám, je spíše na vytížené ženy. Tím předpokládám, že tedy na vytíženou pleť. Chtěla jsem si pořídit samozřejmě něco pro mě, jako je Krásná slečna, ale když mi bylo sděleno, že je to spíše na pleť s akné, usoudila jsem, že ta klasický BIO Český krém bude do začátku dobrou volbou. Používám ho třetím dnem a dobrý. Každopádně za čas vám napíši nejspíš podrobnější recenzi. 

Jo a ten makový olej je úžasný! Doporučuji ho používat ráno i večer. Jinak nedoporučuji ho aplikovat před nanesením make-upu. Když víte, že se budete líčit, doporučuji olej použít pár hodin před, nebo, když vstanete :)

Vím, že jste u mě možná i zvyklí na recenze, na které jsem dostala produkty zadarmo, ale u tohohle článku vám opravdu říkám, že se nejedná o placený článek :) Proč se prostě nepodělit s mými tipy, aniž by to muselo být PR. Havlík mě opravdu příjemně překvapil :)
Unknown řekl(a)...

Za mě zatím super, určitě vyzkoušej 3 minutovou ranní masku, je naprosto perfektní!!:)

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuju za tip Kristý :)

Michaela Kofroňová řekl(a)...

neskutečně se mi líbí tyhle produkty ve formě tuby - jako tempery :) ♥ neskutečně roztomilé a ještě ty popisy jsou originální! parádní kosmetika:)
http://of-goldbook.blogspot.cz

The Annette Vogue řekl(a)...

Naprosto souhlasím ♥

Unknown řekl(a)...

Tak tohle je pro mě novinka, značku neznám, ale vypadá to na kvalitu :)

Poshlife

Izabella řekl(a)...

Krásne fotky!

sydneysleek

The Annette Vogue řekl(a)...

A je to kvalita :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuji moc!

The Annette Vogue řekl(a)...

Thank you so much !:-)

Piosek řekl(a)...

To je ale zásoba :D Já vlastním zatím jen vzorečky, ale určitě si taky na některý z jejich produktů už brousím zuby v normálním balení :)

Piosek
www.piosek.blogspot.cz

The Annette Vogue řekl(a)...

:D tak trochu. Vzorečky? Aha :O Mamka, když tam byla, tak říkala, že vzorečky nemají :D Možná že už jo :D

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne