ONLY BLACK & WHITE & RIPPED

pondělí 21. března 2016


21.3.2016 // První jarní den. Myslíte, že to tak venku vypadá? Ale jako vážně se těším na ty dny, kdy budu moct nechat svetry doma a vyrazit ven jen v lehké bundě nebo blazeru! Mám tu další outfit focený Terkou Marešovou. Přiznám se, že venku opravdu teplo nebylo :D Na sobě mám nový svetrový blazer, který jsem ulovila v Bershce. Přišel mi zajímavý, protože takový doma ještě nemám. K tomu jsem zvolila ripped black jeans, které jsem si velmi oblíbila a jako kabelku tuto mojí oblíbenkyni ♥ Omlouvám se za svetr použitý v koláži, který opravdu tomuto z Bershky neodpovídá :D Jak vzhledově, tak cenově. Bohužel jsem tam nic podobného neobjevila, tak jsem se musela spokojit s tímto. Jo, a v sobotu jsem se zúčastnila módní přehlídky Lukáše Macháčka společně s Adrianou. Jeho tvorbu mám ráda, ale tentokrát to pro mě nebylo moc oživené, ale to je věc vkusu. Každopádně se těším na jeho tvorbu s Monikou Bagárovou, protože na tu jsem veeeeeeeeeeeelmi zvědavá :)

BLAZER | BERSHKA
RIPPED JEANS | ZARA
BAG | GUESS

Photos by TEREZA MAREŠOVÁ

ONLY BLACK & WHITE & RIPPED


Martin Grant round neck sweater
32.625 CZK - modaoperandi.com


Topshop ripped skinny jeans
1.460 CZK - topshop.com


Guess crossbody
1.560 CZK - macys.com

20 komentářů

  1. A mě se naopak Lukášova kolekce líbila. Moje oblíbené barvy a kousky snadno nositelné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já neříkám, že se mi nelíbila, ale asi jsem očekávala víc :)

      Vymazat
  2. příjemné :) a ty vypadáš skvěle!

    OdpovědětVymazat
  3. skvelý outfit :) mám neskutočnú radosť z toho, že jar je už tu :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  4. You look gorgeous as always ;-) It's always a pleasure to visit your website!

    Greetings from the Netherlands,
    Gert Jan
    www.gertjanhermus.nl


    OdpovědětVymazat
  5. Já už se nemůžu dočkat Lukášovi kolekce s MB!:) jsem děsně zvědavá..a outfit je moc fajn:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně !:-D Určitě to bude bomba :-) A moc ti děkuji!!

      Vymazat
  6. Černé roztrhané džíny patří také mezi moje oblíbené. Také jedny vlastním a shodou okolností taky přímo ze zary :D obdivuji tě, že jsi neumrzla, protože venku byla fakt velká zima :D alespoň u nás. Strašně ti to na těch fotkách sluší :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No byla hrozná ! :-D Děkuju moc !:-)

      Vymazat
  7. Krásný outfit! Taky se už těším, až nebudu muset chodit nabalená.. :D :)

    Everythin Kate


    OdpovědětVymazat
  8. Jsi nádherná a fotky se povedly. :) Už aby pořád bylo jen sluníčkové počasí.

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne