CASUAL

pondělí 11. dubna 2016

11.4.2016 // Casual. Jaký styling se vám vybaví, když se řekne tento styl? Já si hned vybavila sukni, jednoduchý top, podpatky a blazer. A i tak jsem tento styling sladila do soutěže Toni&Guy feat Zoot Contest, ve kterém mám soutěžní look. Na stránce soutěžím ještě společně s dalšími bloggerkami, ale pokud vás můj look přesvědčil, i to, že jsem se trefila do kategorie CASUAL, byla bych moc ráda za vyjádření podpory právě na té stránce, kde do komentářů napíšete mé jméno :) Přeji vám krásný den :)

BLAZER | ZOOT.CZ - ALCHYMI
TOP | BERSHKA
SKIRT | ZOOT.CZ
HEELS | BOTOVO.CZ
BAG | ZOOT.CZ - ALDO


BEIGE PINK WHITE


18 komentářů

  1. Viac CASUAL by sa mi to zdalo s teniskami, ale tento outfit je fakt krásny a sexy. :)
    Victoria's secrets

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad těmi jsem uvažovala, ale protože je nosím pořád,tak jsem zvolila jehly aspoň na fotku :-D :-) A moc děkuji!

      Vymazat
  2. Nádherný outfit. Poskladala si ho zo všetkých kúskov na ktoré si práve robím zálusk :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi povedený outfit! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2016/04/tip-vonavy-obchod.html

    OdpovědětVymazat
  4. Super, tohle ti prostě sedne:))

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší ti to, ale jako casual si vybavím spíš třeba široké kalhoty nebo oxfordky :)

    Poshlife

    OdpovědětVymazat
  6. Jedním slovem úžasné! Moc ti to sluší :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. si mega krásna! fakt super! obdivujem odvahu, obdivujem krásnu postavu a aj tie topanky ti robia pekné nohy :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neee to nejsem :-D Ale hrozně moc ti děkuji za velmi milý komentář :-)

      Vymazat
  8. Úžasný outfit! Moc Vám to sluší..

    OdpovědětVymazat
  9. Fashion and Jewelry brands revealed, check out my blog for the latest trends
    http://www.ritoot.com/blog/

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne