PINK LACE DRESS

pondělí 4. dubna 2016

Photo by Veronika Rose
Photo by Veronika Rose
4.4.2016 // Tak vám přináším nové fotky od fotografky Veroniky Rose. Na focení jsem zvolila své maturitní šaty, které jsem pořídila v Mangu na Zličíně! :D Člověk si myslí, že musí mít na svůj maturitní ples nějaké šaty z půjčoven apod., ale o tom to fakt není - tam objevíte především ty dorty, které fakt nemusím. 

Jinak se omlouvám, že jsem tu pár dní nebyla. Děje se toho nějak moc a napadlo mě, že bych si do dalších dnů připravila mnohem "kecací" články, které přinutí člověka přemýšlet :) Jinak mám tento týden velmi zajímavé akce, na kterých se uvidím i s bloggerkama, tak jsem zvědavá :) Vše můžete sledovat i na mém Instagramu - @annettekrubner :)

21 komentářů

  1. Šaty máš krásné, dotrové se mi taky vůbec nelíbí. Moc ti to sluší a na pátek se už těším!

    OdpovědětVymazat
  2. krásne šaty aj ich farba sa ti hodí :) možno by boli fotky ešte krajšie ak by si sa na nich aspoň mierne usmievala :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne to fotografka zakázala,protože se pořád na fotkam culim :-D

      Vymazat
  3. Wau šaty sú prekrásne :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná =)
    seulementteresa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásné šaty! :) Taky jsem nechtěla na maturitní ples žádné dortové šaty, ale naštěstí jsem v půjčovně narazila i na klasické krásně splývavé :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi shoppaholicka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš co je zajímavý, že jsem si dlouho nekoupila nic na sebe :D

      Vymazat
  7. Ty jsou nádherné! :o Máš úžasný blog! :o Začínám sledovat přes GFC! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne