GARNIER | MICELÁRNÍ VODA

neděle 15. května 2016


15.5.2016 // Dlouho jsem přemýšlela, který produkt bych do kategorie My Beauty v článku představila a lehce zrecenzovala. Protože jsem si všimla, že se vedou různé diskuse ohledně odličovacích produktech - zda vodu či mléko, rozhodla jsem na to napsat svůj vlastní názor.

Rovnou říkám, že používám především vodu, micelární vodu. Mléko jsem teď posledně používala, zajímala mě účinnost, ale zkrátka, mléko nevyčistí pleť tak do hloubky, jako micelární voda - můj názor. 

Používám micelární vody od dvou značek - Bioderma a Garnier. Bioderma mi nedávno došla, proto jsem zavítala na pár dní na mléko. Konkrétně jsem používala odličovací mléko pro citlivou pleť s termální vodou La Roche - Posay. Ano, není vůbec špatné, naopak je úžasné pro citlivou a suchou pleť, jenže pro mě to není úplně ono. Tak mi mamka na zkoušku pořídila i tu dvoufázovou micelární vodu 3v1 od Garnier, ale ta mi vážně vůbec nesedla :/ Nevím, jak komu směs oleje a vody vyhovuje, ale mně vážně ne :/ Tak jsem zavítala na tu klasickou micelární vodu - s ním jsem tedy spokojená :)

Tato micelární voda od Garnier pro citlivou pleť je vystačující. Důkladně čistí pleť, odstraňuje make-up a má v sobě osvěžující a zklidňující účinky. Používám ji i ráno, než nanesu denní krém. Voda obsahuje také micely, které zkrátka " zachytí nečistoty na pleti jako magnet na tření ". A cena? Krásných sto třicet devět korun českých! 

Doporučuji.
Erika řekl(a)...

Mně se vůbec neosvědčila. Mnohem raději mám micelárku s Sephory.

Www.italianfashionpasta.blogspot.com

Michaela Kofroňová řekl(a)...

také používám micelární vodu nejraději a stejně jako ty mám ráda Garnier a Biodermu. Bioderma mi došla, proto mám doma zásobičku Garnier :D a jsem s ní spokojená:) Mléko jsem kdysi také používala, ale přijde mi, jako by mi to tu pleť "zapláclo". Nevím, raději použiji micelární vodu, opláchnu vodou a nanesu krém.
http://of-goldbook.blogspot.cz

The Annette Vogue řekl(a)...

I ta může být dobrá :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Přesně tak :)

Anonymní řekl(a)...

Tuhle vodu mám doma a absolutně mi vyhovuje! Dřív jsem taky zkoušela různá mléka, ale ta mi pleť vůbec nevyčistila a akorát jsem ji pak měla mastnou... :/ :)
Tahle je rozhodně jedna z nejpoužívanějších (používá ji snad i Getthelouk) a zatím si nepamatuju žádnou blogerku nebo youtuberku, která by s ní nebyla spokojená. :)
Catherine Ribbon

The Annette Vogue řekl(a)...

Souhlasím :-)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne