SOME NEW IN...

pondělí 23. května 2016

23.5.2016 // Koukám, že je to docela doba, kdy jsem naposledy přidala nějaký ten článek plný fotek - nemluvím teď o článcích v kategorii MY BEAUTY. Za poslední měsíc jsem si pořídila pár novinek, které jsem, jak jste zvyklí, nafotila.

Nášivky... propadli jste tomuto trendu? Já naprosto. Nedávno jsem si pořídila džínovou bundu - mojí první - nikdy jsem ji nenosila, protože se mi nikdy na mně nelíbily. Paradoxně začínám nosit i ty věci, které bych na sebe před pár lety ani nezvala. Mám na mysli i mikinu, kterou jsem také pořídila s barevnými nášivkami - je to ta pátá fotka.

Plavky s logem CK... určitě jste zaregistrovaly, že se "roztrhl" pytel s plavkami od CK, které jsou k dostání buď v černé/růžové/žluté barvě. Měsíc a něco jsem se rozhodovala, zda se investice vůbec vyplatí. Nakonec jsem do nich šla a nelituji. Myslím, že by každá z nás měla do dražších plavek zainvestovat, i když se říká, že plavky si kupujeme na jednu sezónu. 
Teď jsem si višmla, že na té fotce je kus vlasu:D Asi to nepůsobí dobře, ale já si toho všimla až teď.

Neonové Converse... poprvé jsem je zaregistrovala u Nikol Švantnerové a okamžitě jsem si je zamilovala :D Ale nikde jsem je nemohla vůbec sehnat. Až jednou, když jsem se procházela po Arkádách v Humanicu, jsem je najednou zahlédla. Tak jsem je vzala. Říkala jsem si, zda k tomu mám vůbec nějaké oblečení, ale ono v celém černém outfitu to působí dobře :D

Ještě bych dala tip - mamka si pořídila vůni v Orsay a mohu říct, že voní naprosto krásně. Překvapila mě. Není to žádná bůhví jaká značka, ale intenzita výdrže je naprosto silná. Akorát bych ji nevolila na horké letní dny, protože ta směs je spíš vhodná na ty chladnější - podzim, zima. Ale celkově jsem s ní spokojená :)
Izabella řekl(a)...

Tie nášivky sú top!

|SYDNEYSLEEK|

Vendula Jirmannová řekl(a)...

Krásné věci! Já s těmi nášivkami stále nevím. Mám za to, že to ke mně nejde. No ale proč by ne, musím si něco pořídit. :D

Tereza Marešová řekl(a)...

Super kousky =)
Seulement Teresa

Unknown řekl(a)...

wau tak toto sú inak parádne vecičky :)

Dominika Makarová fashion blog

Miska řekl(a)...

Pěkné kousky :)
Miska blog

The Annette Vogue řekl(a)...

:)

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuji :) Ale třeba jdééé

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuju Teri :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkují Domi :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuju :)

Anonymní řekl(a)...

Škoda že CK nedělá plavky a podprsenky větších velikostí než D.. mám 70F a problém sehnat pěknou podprdu.. A Calvin Klein dělá boží prádlo a plavky :( tyhle bych hned brala..

LIFE BY PAVLINA řekl(a)...

Ty plavky vypadají báječně, moc se mi líbí! :))

http://s-hejvi.blog.cz

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne