#ONLYBLACK

čtvrtek 23. června 2016


23.6.2016 // Omlouvám se za svou dočasnou neaktivitu, nějak toho bylo moc :) A protože tu máme nový měsíc, který se paradoxně už blíží ke konci, nebyl by to můj blog, abych opět nepřiparvila ještě pár článků v duchu koláží :)

Sice je červen, plavková sezóna, ale když jsem procházela sortimentem Luxusnipradlo.cz na Glami.cz, napadlo mě, že přeci nebude černá barva během léta odepsaná. Vždyť i během léta se dějí různé společenské akce, na které jsou třeba šaty a podpatky. A proto mě velice zaujaly především tyto elegantní semišové zavazovací černý podpatky, které jsou ideální jak k šatům, tak overalu. Nechybí ani "malé černé", které jsou základem každého dámského šatníku. :)

Svůj příští článek zaměřím hlavně na kombinování - co nosit právě k těmto extravagantním zavazovacím jehlám, kým se inspirovat a čemu se vyvarovat :)
Kateřina Sýkorová řekl(a)...

Na černé kousky nedám dopustit :D Je to taková moje klasika :))

EVERYTHIN KATE

Pánská móda řekl(a)...

Super inspirace :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Já taky ne :D

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuji :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne