SUMMER STREET FASHION TIME

úterý 13. září 2016


13.9.2016 // Letní móda. Protože jsem vám před pár dny zveřejnila post, kde jsem zmiňovala nový online store se street módou Wayfarer.cz, tak jsem se i teď rozhodla sepsat menší článek, který vám celkový nabízený sortiment ještě více přiblíží.

Ono upřímně - za deset dnů oficiálně začíná podzim, ale počasí? To vypadá, že léto se třicítkami bude pokračovat nejméně do října. Ale jak já se na podzim těším... Ale tedy.. když ještě tento týden hlásí tropy, tak není na škodu, když vám představím pár ulítlých letních kousků. 

Na online store se mi líbí především tato bláznivá barevná tílka. Jsem sice na minimalismus - v mém šatníku převládají spíše barvy jako černá, bílá, šedá, nude či khaki - ale v létě to nějak neřeším a sem tam nějakýmu barevnýmu kousku propadnu. K tílku se hodí i tyto jeansové kraťasy a celkově to můžete doladit bláznivým vakem, které jsou také hodně v kurzu.

Každopádně už pro vás připravuji opět nějaké posty do kategorií new in, my shopping a my outfits.. chodí mi pořád nějaké dotazy ohledně toho, takže ano, nebojte se, dočkáte se :)
Part of Nicol řekl(a)...

Super článok :)
partofnicol.blogspot.sk

Nicolland řekl(a)...

kraťasy sa mi páčia, no celkovo nieje to moc môj štýl :)

http://nicolland.blogspot.co.at

Another Dominika řekl(a)...

Skvělé kousky jsi vybrala! :)

AXE Giveaway | Another Dominika

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuju vám :))

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne