Rimmel London | The Only 1 Matte Lipstick

pondělí 31. října 2016

110 Pink a Punch
120 Call the Shots
31.10.2016 // Na zítřejší den jsem si žádný post nepřipravila, takže bych poslední říjnový den uzavřela článkem o nových super výrazných rtěnkách značky Rimmel London.

Já a výrazné rtěnky. Takže abych byla opravdu upřímná, na ty výrazné rtěnky vážně nejsem. Mám pocit, že mi výrazná huba nesluší. Jsem na ty jemné tóny nude barev, kterých mám doma fakt dost. Ale když se mi do rukou dostala zásilka od Rimmel s těmito zářivými barvičkami, neodolala jsem a vyzkoušela. Výsledek? Ne, že bych tomu úplně propadla, ale postupně se učím nosit výrazné barvy. Nejvíc jsem si oblíbila odstín PINK A PUNCH 110. V balení byl ještě odstín CALL THE SHOTS 120, který mě také oslovil. Ale prostě - jsem naštvaná. V balení byly tři rtěnky.. tu třetí nemůžu vůbec najít! Štve mě to, protože by to bylo na fotkách i barevně zajímavé , ale co se dá dělat. 

Doufám, že vás barvičky i rtěnky zaujaly a třeba si jednu z nich pořídíte :) Výběr odstínů mají opravdu pestrý!
Unknown řekl(a)...

A jak drží? O:-)

JANNIEBEL

Miska řekl(a)...

Obě barvičky vypadají dokonale :)
Miska blog

Another Dominika řekl(a)...

Já naopak výrazné rtěnky naprosto miluju! ♥ Tyhle se mi moc líbí :)

Another Dominika

Michaela Kofroňová řekl(a)...

Taky na ty výrazné nejsem, protože mi nesluší :D Ale asi jde o zvyk:)
Jsou krásné!

http://of-goldbook.blogspot.cz

The Annette Vogue řekl(a)...

Vidíš, výdrž je docela podstatná a já ji nezmínila :D Výdrž je dlouhodobá, pigment je po několika hodin nadále výrazný.

The Annette Vogue řekl(a)...

Jo, zvyk tam také hraje velkou roli :D :)

Viki řekl(a)...

vyzerajú super, po nejakých matných rúžoch už dlho pozerám no mám na ne smolu snáď nájdem a skúsim :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Snad jo! Vážně je doporučuji, jsou fakt silně pigmentované a vydrží.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne