AMERICAN PRINT

středa 2. listopadu 2016

2.11.2016 // Co teď nejvíce hýbe světem - americké volby prezidenta. Já se k tomu tady nebudu nějak vyjadřovat, každý máme svůj názor. Spíše jsem se chtěla zaměřit na american print, který je aktuálně docela moderní. Chápu, že ne každý český občan bude hrdě nosit bomber s potiskem americké vlajky, ale takový tank top či tričko není úplně k zahození.

Co jsem tak prolejzala různé české online shopy, nenarazila jsem na mnoho amerických kousků. Vlastně jenom jeden online shop takový kousek nabízel. Konkrétně se jedná o mikinu na zapínání, která je ideální i na sport. Můžete k ní nosit jak džíny, tak i sportovní kraťasy jednolité barvy - například červenou, bílou či modrou. Celkově online shop nabízí mnoho dalších zajímavých mikin, tak koukněte.

Dále jsem si připravila jak jinak než koláž. Dominujícím prvkem je zde body, na která jsem celkově ulítla. Mám jich doma docela hodně, ale paradoxně jenom v tlumených odstínech, ne-li jenom v černé. Tak jsem se trochu při tvoření zasnila a vytvořila outfit, který bych si na sebe i vzala :D

Přeji hezký zbytek dne a prosím, omluvte mou dočasnou neaktivitu a psaní postů narychlo.. Děkují :)

4 komentáře

  1. to body je skvělý :D
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já nejsem moc velká fanynka amerických potisků, kdysi jsem měla jedno tričko, ale nevím, jestli bych si teď něco ještě pořídila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Americký potisk není špatný, ale já se v něm prostě necítím. Máš pěkný blog :)

    OdpovědětVymazat

Prostor pro vás. Na každý dotaz ráda odpovím. Vítám i názory, zkrátka, co vás napadne :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne