Schwarzkopf Professional | Igora Royal Absolutes SilverWhite

pátek 25. listopadu 2016


Se mnou  je to vážně hrozný. Přiznávám, že si vlasy barvím častěji, než je zdrávo. V posledním čtvrt roce jsem vystřídala mnoho barev - od totální blond po fialovou, světle hnědou, stříbrnou a teď šedou. Ale protože jsem se rozhodla, že se s vámi vždy podělím o nějakou tu barvu, tak jsem si připravila článek o permanentní barvě Igora Royal Absolutes SilverWhite značky Schwarzkopf Professional

Není to dlouho, co jsem si vlasy touhle limitkou nabarvila. Vybrala jsem si odstín Slate Grey, který je docela tmavý. Není to stříbrná, ale opravdu šedá. Nějak mě nenapadlo, že když si dám tmavě šedou na hnědé vlasy, tak to chytne vážně černě. A tak se stalo. Aha. Jsem "blond". Konečky jsem měla přesně, jak mělo slate grey být, ale vršek prostě naprosto tmavý. Výhoda těchto barev je, že se vymývají. Je to stejná edice na bázi té fialové, jak jsem o ní v srpnu informovala. Docela mě teď mrzí, že jsem spíš nedala zase ten fialový nádech, který jsem měla v období srpen - září. Teď už bych těm vlasům dala ráda pokoj. 

Jinak k této barvě - stojí něco kolem sto čtyřiceti korun, ale je k dostání bez aktivační emulze. Tu si musíte pořídit bokem - jsou 3%, 6%, 9% a 12%, já mám 6%

Poprvé jsem byla mírně zaskočena, protože to chytlo vážně tmavě. Naštěstí se dobře vymývá a do příště vím, že tyto barvičky jsou ideální na světlý základ.


Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne