Black, Freezing, Cold, Heels, Nature, Girl

pondělí 30. ledna 2017


PHOTO | Tereza Tikovská

coat | BERSHKA
overkneeboots | ZARA

Už bylo načase. Nejprve jsme plánovaly jiné místo, nakonec jsme skončily na cestě ke hřbitovu - ano, můj outfit tam dokonale zapadl. Procházku po hřbitově jsme však zamítly, protože v tom mrazu bych přišla o všechny svoje prsty.

Je fakt, že jsem s těmito botkami měla v hlavě zcela jiný outfit, ale věřte mi, že bych dostala asi zánět ledvin, takže bych to nechala na jaro. Nijak jsem to neřešila a zvolila černou. Mou oblíbenou. Kdysi jsem psala článek o overkneeboots, zkuste třeba tyto šedé semišové bez podpatku. A jestli jste na ty vysoké, pak doporučuji mrknout klidně i do Aldo.

Přeji hezký zbytek dne!
sarushef řekl(a)...

To jsou tak krasny a stylovy fotky, moc ti to slusi :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkujeme :) A děkuji!

Lusy řekl(a)...

Opravdu nádherné fotky a moc pěkný outfit!

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuji! :)

Ajvn řekl(a)...

nádherné fotky :) hlavne tá prvá tá je top! :)

The Annette Vogue řekl(a)...

To mě těší, děkuji :)

Bridge of Memories řekl(a)...

skvele fotky:)

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkujeme :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne