Printed Dress

pátek 25. srpna 2017

Dneska je to asi poprvé, co nemám ale vůbec nápad na sepsání nějakého článku. Stalo se vám to už někdy? Zkrátka vím, že musím něco sepsat, ale nápad mě totálně opustil, takže budu improvizovat a cucat si něco z prstu :) Ale ne. Outfit post jsem dlouho žádný nepublikovala + tentokrát bych to chtěla zaměřit na šaty. 

Pár týdnů zpět jsem si pořídila tyto kostkované bez ramínek z Mohito. Zalíbil se mi střih a celkově, že jsou "jiné". Nebyla jsem si moc jistá vzorem, ale když se tak porozhlédnu kolem, všude vidím samé květované vzory.. tohle je aspoň trochu nějaké oživení.

A jak jste u mě zvyklí, opět vám doporučím nějaké odkazy na šaty, které by vás mohly zaujmout. Pokud jste na šaty áčkového střihu bez žádného vzoru, doporučuji navštívit tuto stránku. Tam objevíte nejenom tyto business dress, ale i se vzorem, například tyto bílo-modré šaty s tylovými pruhy

dress Mohito / bag Michael Kors
L I P S T I C K V E R S E řekl(a)...

Tak tieto šaty sú skutočne krásne :)

Kateřina Hlaváčková řekl(a)...

Šaty jsou krásné a moc ti sluší. :) A mně na tvůrčí krizi vždycky pomůže velký hrnek černé kávy! :)
Young, wild and free

The Annette Vogue řekl(a)...

Ale jo, to je pravda! :D :)

EM řekl(a)...

Šaty jsou nádherné a tento střih mam velice rada :)


LITTLETHINGSFOREM

Dámské kalhoty řekl(a)...

Zajímavé šatičky, líbí se mi hodně ten vzor.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne