Dermacol: Rozjasňující make-up Wake & Make-up

čtvrtek 23. listopadu 2017

Po menší pauze vám opět přináším recenzi na make-up. Tentokrát jsem se zaměřila na rozjasňující make-up Dermacol Wake & Make-up, na kterém je vyobrazena Miss World 2006 Taťána Gregor Kuchařová.  

Tento make-up jsem používala již před několika lety, kdy byl na trh uveden jako novinka. Používala jsem odstín 3, ten mi přišel k mé pleti asi nejvěrohodnější. Avšak nedávno jsem si ho pořídila o odstín světlejší - protože byl zaprvé v akci, a zadruhé mi vždy vyhovoval. Proč ho doporučuji?

Líbí se mi jeho konzistence, která je hutná a dobře se po pleti roztírá. Navíc je obohacen o ochranný faktor SPF 15, který zajišťuje střední ochranu před škodlivými účinky UVB a UVA záření. Líbí se mi i jeho krycí schopnost, kterou bych uvedla na úroveň 3/5. Textura je velmi lehká, která pleť nezatěžuje a nechává ji volně dýchat. Řekla bych, že je make-up vhodný spíš pro normální pleť, ale obecně je make-up vhodný pro všechny typy pleti

Co od make-upu očekávat? 
- přirozený vzhled
- dlouhodobou hydrataci
- rozjasnění
- mírné vyhlazení
- sjednocení tónu pleti
- voděodolnost 

Cenově ho pořídíte od dvou seti třiceti devíti korun českých.
Veronika Baginová řekl(a)...

vôbec som tento makeup ešte nevidela, ale vyzerá veľmi pekne a keď je navyše ešte prirodzený tak super :)
MakeupbyVeo

L I P S T I C K V E R S E řekl(a)...

Tento make-up mám veľmi rada, patrí medzi moje topky :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Určitě ho zkus :)

The Annette Vogue řekl(a)...

To mě těší :)

DIARY BY PAJI řekl(a)...

na tenhle make-up už jsem se dívala párkrát v drogerce, ale pořád jsem nevěděla, jestli do něj jít nebo nejít, takže díky za tip! :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Není zač :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne