Schwarzkopf Palette: Anti-yellow Color Correction Spray

sobota 10. března 2018

Na vlasovou kosmetiku u mě zas tak zvyklí nejste, ale po dlouhé době jsem se rozhodla udělat výjimku. Není to dávno, co jsem hledala nějaký sprej či šampon, který by dokázal stáhnout žlutý tón  z vlasů. A protože jsem docela kreativní člověk, tak jsem si je před časem sama barvila na výraznější blond - co si budeme povídat, sice výsledek šel, ale doma nikdy nikdo nedocílí pořádného blond odstínu. Tak jsem všude možně hledala nějaký produkt, který by dokázal tu žlutou dát pryč. Přemýšlela jsem nad šampony, ale pak jsem uviděla novinku - sprej korigující žluté tóny. 

Tento sprej od vlasové značky Schwarzkopf jsem ještě nikde dosud neviděla. Jediné, co mi vadilo, je, že u spreje není ani návod k použití. Sprej obsahuje fialovou "vodu", která na vlasech doslova zmizí. Nepíšou ani kolik ho aplikovat, tak jsem to zkrátka vzala dle sebe a musím říct, že docela dobrý. Sprej navíc zanechá vlasy lesklé a vonné. Cenově ho pořídíte něco kolem sto padesáti korun českých. 

Jako nepřijde mi jako špatná investice, ale možná, že ty šampony jsou více účinnější. Ani by nebylo nazbyt vyzkoušet třeba tento šampon od značky Stapiz. Chtěla jsem vám nafotit výsledek, ale stále mi nepřijde, že by to byl nějaký velký rozdíl.
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne