L´Oréal Paris: Infallible matující make-up

sobota 7. dubna 2018

Nedávno jsem si pořídila tento matující make-up značky L´Oréal Paris Infallible. Původně jsem měla v plánu pořídit svůj oblíbený od Rimmel, ale jelikož jsem si ještě posledně pořídila make-up značky Too Faced v lehce světlejším odstínu, sháněla jsem jen nějaký normální make-up, který by celkově s Too Faced vykouzlil vhodnější odstín.

A tak jsem objevila tento. Musím říct, že mě celkově překvapil. Sice je vhodný pro všechny typy pleti, ale za úkol má hlavně zmatnit. Spíš bych ho doporučila mastnější pleti, ale i když je má pleť sušší, není špatný. Textura je příjemná a hedvábná. Ohledně krytí nedokonalostí - nejedná se o úplně mega super krycí schopnost jako u Dermacolu Make-up Cover, ale u tohohle bych to dala na střední stupeň. 

V podstatě jsem ho koupila jako poslední náhlou možnost, při které jsem neměla moc času na rozmyšlení - chtěla jsem vyzkoušet něco nového a podat vám o produktu nějaké své dojmy. 

Je dobré navíc pod make-up nanést podkladový krém, aby nedošlo k dehydrataci. 

Aktuálně na make-up probíhá třiceti procentní sleva, konečná cena po slevě je dvě stě jedenáct korun českých.
Miska řekl(a)...

Nevypadá špatně.
Miska blog

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne