Konturovací paletka Too Faced + tipy na další paletky

pondělí 7. května 2018

Asi v pátek 4.5. mi trochu hráblo a po nějakém vyřizování jsem jela na kukačku do Sephory, zda třeba už konečně nemají od Too Faced novou limitovanou kolekci v prodeji. No, sice neměli, ale paní prodavačka mě hned uvítala stylem "Dneska je den s Too Faced, takže při koupi dvou produktů máte slevu + dostanete miniatury!" Tak jsem se tak podívala na stojan a říkám si Hm na shledanou milion korun

Samozřejmě, že jsem si odnesla svou tajnou lásku - a to tuhle paletku, kterou jsem opravdu musela mít. No, pak jsem k tomu přičetla lesk na rty Lip Injection, abych ušetřila za injekci kyseliny hyaluronové (haha), protože ten efekt zvětšení je tak trochu stejný. A pak ještě korektor. No. A protože je mým zvykem psát různé recenze na kosmetické vymoženosti, tak jsem si připravila recenzi na tuto paletku + tipy na další konturovací paletky.

Značka Too Faced je pro mě jako ráj cukrovinek. Okamžitě se musím sbalit a odletět do Londýna, kde mají svůj obchod.. a já tam asi rovnou zůstanu. Ale zpět k paletce. Došel mi pudr včetně bronzeru tak si říkám, že by to chtělo něco s více odstíny - a pak jsem kdysi uviděla tuto paletku a každou návštěvu jsem kolem ní chodila jako kočka kolem myši. A v pátek nastal ten den, kdy se mi jaksi splnil sen.

Líbí se mi, že má paletka čtyři kombinovatelné odstíny, které na pleti skvěle drží a dokáži obličej i vykonturovat. Pigmentace jakž takž jde. Ale dle mě se tato paletka vyplatí.

Samozřejmě existují mraky konturovacích paletek, například Pro HD Brighter Than My Future značky Makeup Revolution. V ní objevíte sadu asi osmi rozjasňujících odstínů. I má oblíbená americká retro značka theBalm má svou konturovací paletku Highlite ´N Con Tour, která je v úžasném roztomilém balení. Jsou v ní obsaženy dva třpytivé a dva matné odstíny pro rozjasnění, dále dva konturovací pudry pro definování tváře a nakonec jeden odstín brozneru a tvářenky pro opálený a zdravý vzhled.

Se svým nákupem jsem byla velmi spokojená a doufám, že i vy si třeba nějakou tu paletku vyberete.
Miska řekl(a)...

Paletka je naprosto nádherná :)
Miska blog

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne