L’Oréal Paris: Wake Up & Glow Glow Mon Amour (rozjasňovač)

pondělí 30. července 2018


Jakmile jsem někde zaregistrovala, že L´Oréal Paris uvedl na trh novinku, zbystřila jsem. Na rozjasňovače jsem docela vysazená a od první chvíle, kdy jsem se o něm dozvěděla, jsem věděla, že se bude jednat o kvalitní produkt. 

Vyzkoušela jsem různé rozjasňovače, ale musím říct, že mi Glow Mon Amour vyhovuje asi nejvíc. Je tekutý, tudíž se na pleti velmi snadno nanáší pomocí aplikátoru (kapátku). Předem říkám, že stačí použít opravdu jednu nebo dvě kapky! Jeho intenzita je tak výrazná, že stačí použít opravdu málo. Rozjasňovač je velmi "zářivý" - je to díky kokosovému oleji, který zvýrazňuje rysy

Jak rozjasňovač používat? 

Já ho míchám společně s make-upem. Může se míchat i s pleťovým krémem, ale dle mě je určitě lepší nejprve použít pleťový krém a až pak nanést rozjasňovač společně s make-upem. 

Za mě je naprosto super, avšak možná jednu či dvě chybky najdu. Neříkám, že je hodně mastný, ale pokud nejprve plánujete použít pleťový krém, make-up a až pak rozjaňovač, tak se vám může stát, že vám kvůli rozjasňovači aplikovaném na make-upu zkrátka make-up sleze. Proto ho doporučuji raději míchat společně s make-upem. 

K dostání jsou dva odstíny - Sparkling Love a Loving Peach. Na fotkách můžete vidět první odstín (Sparkling Love), který je laděn spíše do zlatavějšího odstínu. 

Cenově ho pořídíte za dvě stě dvacet devět korun českých.
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne