Nivea: Dvoufázový odličovač očí a make-upu

pátek 26. října 2018

O tento produkt se s vámi musím podělit. Velmi dlouho jsem hledala odličovač, který by intenzivně odlíčil makeup kolem očního okolí, ale nezpůsobil začervenání pleti a další nepříjemnosti - určitě to znáte. No, a protože jste u mě zvyklí především na různé recenze kosmetických produktů, které si sama zakupuji a není to jen reklama, tak jsem se rozhodla i pro menší tip a recenzi na tento odličovač, který jsem si opravdu zamilovala. 

Jak jsem řekla, trvalo mi dlouho, než jsem objevila pořádný odličovač očního make-upu, který by nedráždil oční okolí. A je to něco přes rok a půl, co jsem objevila již zmíněný dvoufázový odličovač. Obecně mám značku Nivea ráda a myslím, že nabízí opravdu kvalitní produkty.

Proč dvoufázový odličovač?

Produkt je tvořen olejíčkem, který intenzivně odstraní i extra voděodolnu řasenku + chrání řasy. Dále, jak už jsem avizovala, důkladně odlíčí a má zklidňující účinky. Produkt je navíc vhodný pro všechny typy pleti.

Za mě povedený produkt, který doporučuji i těm, které mají velmi citlivou pleť.

Odličovač pořídíte kolem sto deseti korun českých.
www.pavlinalatalova@blogspot.com řekl(a)...

Já se těm dvoufázovým docela vyhýbám jelikož všechny co jsem zkoušela byly přehnaně mastné a mě to na pleti docela vadí. Tak nevím :D

MagicBeautyLife

The Annette Vogue řekl(a)...

To je pravda, mastné jsou, ale tenhle mi přijde fakt akorát :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne