Nivea: Mix Me hydratační krém Berry Charming

pátek 12. října 2018

Nivea před několika pár týdny představila novou vonnou kolekci s názvem Mix Me. Už i samotný design mě natolik oslovil, že jsem si celou kosmetickou sadu musela pořídit. Sada obsahuje  tři naprosto fotogenické hydratační krémy - růžový Berry Charming, zelený Chilled Oasis a žlutý Happy Exotic. Ze sady jsem pro dnešek vybrala Berry Charming, který jsem rovnou využila na focení v jedné velmi růžové a květinové kavárně - asi znáte :D (musím říct, že jsem tu ještě nebyla, ale ano, jedná se o velmi fotogenické místo!)

Hydratační krém Berry Charming - aneb směs vůně květin a lesního ovoce. Konzistence je velmi hutná, ale hutná tím smyslem, že jsou v ní obsažené spíše hydratační složky - nejedná se o konzistenci, na kterou jste zvyklé u klasického modrého krému Nivea. Na druhou stranu se musí nechat, že pokožce zajišťuje hloubkovou hydrataci. Někde jsem četla, že se používá na hydrataci pleti, ale protože obsahuje až moc vůně - na pleť ho nedoporučuji. Další pozitivní bod krému je jeho snadná aplikace a vstřebávání

Cenově sadu o třech krémech (padesát mililitrů) pořídíte za sto padesát devět korun

Za mě spíš fotogenická kolekce, ale tak - ty krémy se stejně využijí :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne