Rimmel: Wake Me Up - Make-up, co za koupi rozhodně stojí

sobota 3. listopadu 2018

Já vám nevím, ale již po několikáté se mi osvědčilo, že make-up z "drogerie" je mnohdy lepší než z drahé parfumerie. Důkazem toho je tento rozjasňující make-up značky Rimmel. Poprvé jsem na něj narazila něco před třemi lety asi a od té doby mě zaujal. Na mé pleti zkrátka drží a nějak celkově vypadá - protože pořídit make-up, který by opravdu padl mé pleti, je někdy docela nadlidský výkon. Asi se nebude jednat o nějakou super recenzi, protože ani nevím, odkud přesně začít. 

Hlavní složkou make-upu je vitamin C. Na pleti je to i vidět, protože po nanesení je velmi rozjasněná a zdravě vypadající. Dobrou zprávou také je, že neobsahuje žádné parabeny a je vhodný pro všechny typy pleti. Moje pleť, jak už jsem kolikrát psala, je někde mezi suchou a normální. Tento má tak skvěle jemnou a hedvábnou konzistenci, že jsem z něho opravdu nadšená. 

Proč se vyplatí

1. hydratuje
2. rozjasňuje
3. obsahuje ochranný faktor SPF 20
4. krycí schopnost je střední
5. sjednocuje barevný tón pleti

Z této kolekce si můžete pořídit ještě rozjasňující korektor, který je dostupný ve dvou odstínech - True Ivory a Classic Beige.

Wake Me Up aktuálně pořídíte s osmnácti procentní slevou, cena po slevě činí dvě stě pět korun.

Já jen dodám, že jsem z něho opravdu nadšená a vřele ho doporučuji.
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne