Prague. Christmas. Market.

pátek 7. prosince 2018

Tak až teď tak trochu na mě padl "vánoční čas". I když upřímně, stále mi nějak nepřijde, že za sedmnáct dnů tu bude Ježíšek. Stále mám v živé paměti celý minulý rok včetně Vánoc.. a teď to tu je zase? Nechápu. Čím jsem starší, tím vnímám, jak ten čas opravdu strašně letí. No, je mi z toho divně, co vám budu povídat :D Vánoční trhy, všude svařák, medovina (kterou jsem tentokrát vyměnila horkou čokoládu, ale že bych z ní byla nadšená? To už jsem si měla přesně v poledne dát radši ten alkohol). Stane se.

P.S. Jestli sháníte na zimu bundu, pod kterou nechcete nosit svetry a nemáte rády svetry, pak doporučuji mrknout na parky, třeba na tu, kterou mám já, protože pod ní nosím i v těch nejkrutějších mrazech tričko :D A musím uznat, že mi v ní je opravdu teplo. Nekecám.
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne