Berlin

středa 23. ledna 2019


V poslední době mě docela chytá cestovatelský mood a jsou to asi dva dny, kdy jsem se vrátila z Berlína. V Berlíně jsem takto byla vlastně poprvé, protože dřív jsme ho s rodiči jenom projížděli a nikdy tam nezastavili a neprohlédli si ho. Sama jsem docela v úžasu, že v rámci zkouškového stíhám ještě cestovat. Ale bylo to třeba. Znáte to.

Vím, že sem dávám povětšinou recenze na kosmetické produkty a takové ty random posty už trochu vycházejí z módy, ale přeci jenom jsem si řekla, že dokud mě to bude nějakým způsobem naplňovat a bavit, tak sem občas něco takového hodím. Je fakt, že se vše přesouvá (spíš přesunulo) na Instagram, ale tak co. 

Musím říct, že mě Berlín velmi zaujal a rozhodně jsem zde nebyla naposled. Je fakt, že sice nepršelo a ani nesněžilo, ale teplotní ručička se pohybovala něco kolem 0 až -5 stupňů, což pro mě, která si vyrazila jenom v kožichu, nebylo úplně příjemné :D Ale vše se zvládlo. Když už píšu o kožichu - ten považuji za taky velkou náhodu, protože už kdysi jsem nějaký teplý na zimní chladné počasí sháněla, a až minulý čtvrtek mě osvítilo a zkrátka jsem hezky v klidu pořídila to, co jsem potřebovala :D To se mi snad ještě nikdy nestalo. Ale jestli i vy sháníte nějaký ten pořádnější kabát, pak doporučuji mkrnout třeba i na tento dámský zimní kabát ve tmavě modrém provedení. Hlavní zkrátka je, aby v něm bylo člověku teplo :D
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne