Chanel | Chanel Chance | recenze

pátek 1. února 2019


Co nosím v kabelce? Tak samozřejmě, že v ní mám mnohem více věcí, než, co vidíte na obrázku. Tuto koláž jsem si připravila hlavně pro samotný příspěvek, který se bude týkat parfémované vody Chanel Chance.

Co vy a vůně/parfémy značky Chanel? Já nejsem úplně chanelová, to spíš moje mamka, ale když mám možnost na daný parfém provést menší recenzi, nebráním se. Chanel Chance je velmi příjemný parfém, který je tvořen především květinovými ingrediencemi - objevíte v něm stopy po hyacintu, pepři, jasmínu, vetiveru, ambře, kosatci, pačuli a pižmu. Dle slov mamky se jedná o velmi nenásilný parfém vhodný pro zralé ženy. Mezi jeho další plus patří hlavně dlouhotrvající výdrž.

Za mě je Chanel Chance ideálním kandidátem pro ty, které chtějí začít s luxusnějšími parfémy a neví, po kterém sáhnout. A právě s tímto parfémem vedle opravdu nesáhnete. :)
ByGabra řekl(a)...

Chanel Chance (ale eau so fresh) jsem jednu dobu milovala. Moc hezký blog, fotky koukám od Ariany?:-)
Tvému blogu dávám odběr a budu se sem ráda vracet, stejně tak ráda tě přivítám i u sebe na blogu:

ByGabra

Měj se krásně!

The Annette Vogue řekl(a)...

Moc děkuji ! :) Určitě zavítám :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne