Samoopalovací produkty - které jsou ty nejlepší? Který přípravek mi sedl nejvíce?

pátek 22. února 2019

Kdo už můj blog sleduje nějaký ten rok, tak ví, že jsem vyzkoušela asi tisíc samoopalovacích produktů. Některé byly v rámci spolupráce, některé z mé vlastní vůle a zvědavosti. Konkrétně můžu jmenovat značky jako He-shi, Vita Liberata, St. Moriz, Bioderma, Ryor, Eco Pure a v neposlední řadě Xen-Tan, od které jsem vyzkoušela asi deset produktů. S čím jsem byla nejvíce spokojená? Když to vezmu z pohledu klasického nástřiku, který se absolvuje v salónu, tak mi vyhovoval nástřik od Vita Liberata, který jsem poprvé podstoupila v rámci projektu s TV Nova a Krasna.cz na Interbeauty v roce 2011. Ohledně klasických samoopalovacích přípravků, tak mi sedla pěna právě od Xen-Tan. Snadno se nanáší a opálení je hned viditelné. Co mě asi nejvíce potěšilo, byla postupná přirozená ztráta opálení - tím myslím, že se na pokožce netvořily žádné fleky, opravdu nic. 

Pokud mám čtyři nejznámější značky na samoopalování seřadit ohledně stupnice od nejlepší po méně, pak by to dle mé spokojenosti vypadalo takto: Xen-Tan, Vita Liberata, Eco Pure, St. Moriz

Než aplikujete pěnu, je dobré provést peeling celého těla. Na to je od Xen-Tan také speciální přípravek - osvěžující tělový peeling - který vás zbaví odumřelých buněk a pokožku promění v krásně jemnou a hebkou na dotek. Navíc také prodlužuje opálení. Pak už jen stačí pomocí aplikační rukavice nanést pěnu a opálení máte na světě :)

Opět chci říct, že z pěny jsem neměla žádné oranžové opálení! Sice první aplikace není tak viditelná, ale doporučuji po první aplikovat hned druhou vrstvu - tím se zintenzivní opálení. Když to mám vzít na rovinu, tak oranžová jsem byla docela ze St.Moriz, teda spíš zelená. Nevím, co do toho dávají, ale St.Moriz mi prostě nesedl. Vita Liberata je ohledně kvality na stejné úrovni jako Xen-Tan, takže k této značce výhrady také nemám. S Eco Pure mám trochu rozporuplné dojmy, protože třeba pěna mi vůbec nesedla, ale kamarádka si nedávno pořídila samoopalovací olej včetně tělového mléka a byla nadšená. Neříkám, že je špatný, ale po první aplikaci pěny jsem nezaregistrovala žádný proces. Jako by v tom nebyly obsaženy samozbarvovací složky :D Tím mě Eco Pure zklamal. Člověk by musel aplikovat minimálně pět vrstev, aby z toho něco vzešlo.

Co mě ještě v poslední době čeká za testování jsou produkty značky BaliBody. Konkrétně jsem si objednala tónovací opalovací olej, brozující tělové mléko a BB krém. Na značku jsem narazila úplnou náhodou, a protože ráda zkouším nové věci, rozhodla jsem se, že to vyzkouším - případně budu litovat, nebo budu nadšená. Tyto produkty nejsou samo o sobě přímo samoopalovací, takže se sem do článku úplně nehodí, ale určitě o nich poreferuji :) Vím, že BaliBody má i svou samoopalovací pěnu, na kterou jsou velmi dobré recenze, tak uvidím časem.

L I P S T I C K V E R S E řekl(a)...

O týchto som ani nepočula :) Moji obľúbenci sú Alverde a Minetan :)

The Annette Vogue řekl(a)...

O Minetan jsem slyšela, kamarádka ho chce vyzkoušet :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne