Insta život & Zlomené srdce? [Moje Psychologie] Březen + Duben 2019

čtvrtek 4. dubna 2019


Své články do časopisu Moje Psychologie zde na blogu publikuji sporadicky, ale tentokrát jsem se rozhodla udělat výjimku :) Březnové číslo sice již neseženete (tam jsem se věnovala aplikacím na úpravu různých instastories), ale aktuálně je na trhu dubnové číslo. Téma jsem věnovala termínu takotsubo kardiomyopatie. Že nevíte, oč se jedná? Když vám ale napovím titulkem, asi vám to dojde. Jedná se o termín syndrom zlomeného srdce a tímto chci hlavně poděkovat vstřícnému panu Prof. MUDr. Josefovi Kautznerovi, CSc., FESC., (přednosta Kliniky kardiologie IKEM), za spolupráci a skvělý pohotový přístup k vyjádření na toto téma. Děkuji.
Nora Brin řekl(a)...

Som nesmierne rada, že som mala možnosť nájsť Tvoj blog <3 Je naozaj krásny a píšeš veľmi zaujímavo :)
NORALIC

The Annette Vogue řekl(a)...

Tak to jsi mi vykouzlila naprostý úsměv na tváři! Děkuji :))

L I P S T I C K V E R S E řekl(a)...

Krása, gratulujem! :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuju moc! :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne