Olomouc

pondělí 1. dubna 2019

Travel post jsem s vámi velmi dlouho nesdílela. A protože jsem v pátek zavítala do Olomouce, připravila jsem si menší fotoreport, kam zavítat či kde se ubytovat :)
  

V Olomouci jsem byla naposledy před třemi lety, ale nijak více jsem jí neprošla. Jsem ráda, že jsem letos měla možnost a čas sem zavítat a nafotit pár fotek, abych celkově svůj koncept blogu a Instagramu lehce oživila o něco jiného. Ubytování bylo provedeno v hotelu Theatre v Ostravské ulici asi kilometr od hlavního nádraží. Musím říct, že hotel byl naprosto nádherný. Velmi ho doporučuji. Do centra to bylo od hotelu něco přes dva a půl kilometru, ale nebojte - od hotelu až do centra jezdí tramvaje. Člověk ani nemusel ujít pár stovek metrů a už byl v krásném centru :)    


Jak už jsem avizovala na Instagramu - v pokoji se nacházela tato obří vana. A protože jste u mě zvyklí na různé tipy ohledně dekorativní, tělové či pleťové kosmetiky, tak tentokrát jsem to spojila s výletem a připravila si tipy na pěny do koupele.      


Pokud to budu řadit dle nejoblíbenějších a nejprodávanějších, tak bych zkusila vsadit na pěnu s vůní malin od značky Avon. Jedná se o jeden litr a pořídíte ji za příjemnou cenu osmdesát devět korun českých. A co se týče mého osobního tipu, tak bych se zaměřila na tonizační koupelovou pěnu Organic Shop Body Desserts Caribbean Fruit Cocktail. Nejenom, že hydratuje a vyživuje pokožku, ale také uklidňuje mysl a zjemňuje pokožku celého těla. 


A co se týče Olomouce, tak ji určitě na víkend doporučuji :) Vlakem se sem dostanete za cca dvě hodiny a přišlo mi, že je vše strašně blízko. O historickém centru ani nemluvím, to je krása sama o sobě, která se musí navštívit :)


Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne