Pink Lingerie Time

čtvrtek 11. dubna 2019

Vybíráte aktuálně spodní prádlo a nemůžete natrefit na to správné? Prohledaly jste několik obchodů včetně online shopů a nic? Já si pro vás připravila pár tipů na starorůžovou kombinaci, kterou můžete vidět i na ilustrační fotce :)

Musím říct, že já spodní prádlo opravdu miluji a vlastním hned několik kousků. Od té doby, co jsem navštívila jednu pražskou prodejnu, kde se mě ujala jedna velmi milá prodavačka s tím, že mi zjistí správný obvod, jsem prádlu propadla a není nic lepšího, než, když máte správnou velikost podprsenky! Mnoho slečen se domnívá, že nosí správnou, ale nemusí to tak být. Já si po celou dobu myslela, že má velikost je 80B. Nakonec to je 34C = 75C. Nechápala jsem. Ale musím uznat, že od té doby mi podprsenky sednou jak ulitý.

Ale zpět k tématu - pro vás jsem si připravila pár tipů na starorůžovou barevnou kombinaci :) Vybírat můžete například tuto dámskou podprsenku, anebo mojí favoritku - celokrajkovou podprsenku Simone Péréle zdobenou výšivkou a italským saténem. Volit k ní můžete i kalhotky, abyste dosáhly kompletního pudrového setu :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne