UPDATE kolekce plavek Calvin Klein pro léto 2019

úterý 14. května 2019

Tím myslím trochu pozměněnou kolekci plavek americké značky Calvin Klein, která na trh uvedla novou sezónu pro nadcházející léto s hlavní tváří značky - Kendall Jenner.

Nevím, jak vy, ale celkově mi přijdou plavky této značky doslova na jedno brdo. A když jsem se rozhodla poreferovat o nadcházející kolekci pro léto 2019, dodala jsem k tomu jen slůvko "update", protože se zas o nějakou velkou revoluci nejedná. Nebo ano?

Plavky tohoto stylu jsem si pořídila před třemi lety v květnu. No. Myslím, že se styl a barvy vůbec nezměnily. Maximálně se použil lem s logem CALVIN KLEIN kolem krku. Ten můžete vidět buď na ilustrační koláži, nebo se detailně podívat na tento vrchní díl plavek CK.

Samotnou mě zajaly i tyto plážové šaty Calvin Klein, které aktuálně pořídíte navíc se sedmnácti procentní slevou. K dispozici jsou jak v bílé, tak khaki.
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne