Hair talk: Dry & Damaged hair | suché a poškozené vlasy

pátek 14. června 2019


Tak tenhle typ článku píši asi poprvé za 8 let existence blogu. Zkrátka jsem se rozhodla sepsat článek o mých tipech na vlasové produkty, které jsem používala či používám a jsem s nimi spokojená. Protože sem tam dostávám dotazy, jak si udržuji vlasy zdravé a co konkrétně používám za produkty :)


Vyzkoušela jsem asi milion různých vlasových produktů - jak v rámci spolupráce, tak z vlastního zájmu. Shodou okolností plánuji ještě jeden článek zaměřený na vlasy. Tento bude zaměřený na poškozené a suché vlasy.

Jak už jsem psala, moje vlasy jsou hlavně suché, takže potřebují hydratovat a vyživovat. Nechci to brát jako reklamu na konkrétní značku, ale nejvíce mi vyhovovaly produkty značky Toni&Guy. Za sebe doporučuji hlavně šampon i kondicionér pro poškozené vlasy Toni&Guy Damage Repair. Hned po prvním použití mi přišlo, že jsou vlasy hydratované a zdravější. Oceňuji, že šampon i kondicionér nezatěžují vlasové vlákno. Navíc ho také posilují, obnovují a předchází lámáni včetně třepení konečků. Z této značky ještě doporučuji například lak na vlasy pro silné zpevnění či vlasové sérum pro lesk Toni&Guy Glamour. Pozor, nezaměňovat s olejem! Sérum nejenom vyhlazuje strukturu vlasového vlákna, ale také ho zanechává zářivě lesklé. Navíc obsahuje speciální ochranu proti krepatění. A abych nepsala jenom o Toni&Guy, ještě mohu doporučit šampon Aussie Miracle Moist včetně kondicionéru.

Co ale na poškozené a suché vlasy úplně nedoporučuji - je šampon i kondicionér Sebastian Professional Hydre a Pantene Pro-V Intensive Repair. I když jsou to specializované produkty na dehydratované vlasy, tak na moje vůbec nesedly. Vlasy jsem po nich měla zvláštně těžké a "unavené" - navíc se i rychle mastily. 

Snad vám článek aspoň trochu poradil :) 
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne