Parka. Podzim. Kunětická hora

neděle 6. října 2019


Obecně o parce jsem vás informovala minimálně dvakrát. Dlouho jsem ji nemohla přijít na jméno, ale jakmile se fakt ochladilo a já potřebovala pořádnou teplou bundu, sáhla jsem po ní. A nelituji. Mám ji dva roky a jsem s ní naprosto spokojená.

Nejvíc mi vyhovuje, že pod ní nemusím nosit žádné svetry - ty velmi nerada nosím a všemi možnými způsoby se jim vyhýbám. I v mínus pěti mi stačí tričko a parka, naprosto. A pokud i vy stále nevíte, co si na pořádnou zimu (zatím teda podzim) pořídit, mám pro vás opět nějaký ten tip.

Sháníte-li nějako podobnou v khaki barvě, pak by vás mohla zaujmout třeba tato bavlněná parka s kapucí bez kožešiny. Má volnější střih a zapíná se na zip a na panel s patenty. V pase má stahovací šňůrky a dvě kapsy na patent ozdobené zipy. Má také podšívku a je ušitá z kvalitního materiálu. Cenově ji pořídíte kolem jednoho a půl tisíce korun. Tak mrkněte :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne