Pink. White. Green.

neděle 13. října 2019


Počasí jako na houpačce. Máme půlku října a buď vytáhnu zimní kabát či jen bomber. Nevyzpytatelnost, která má za následek mou třídenní migrénu - to mám na podzimu a jaru fakt nejradši - střídání cyklóny a anticyklóny... Ale dost ironizování.

V rámci jedné spolupráce jsem přemýšlela, o čem bych tentokrát sepsala "článek". Neustále vám házím nějaké odkazy buď na kosmetiku či oblečení, tak teď to nebude žádnou výjimkou. O sportovních otfitech jsem vám ještě nereferovala, takže - pokud sháníte nějaké dobře padnoucí legíny či mikiny, doporučuji mrknout třeba po této sportovní mikině, která mě zaujala již svým zajímavým designem. K mikině jsem samozřejmě hledala i legíny stejné kolekce, které aktuálně pořídíte se slevou ve výši 157 Kč.

Sportovat se může zkrátka za každého počasí, takže doufám, že vás výběr zaujal. A pokud vás zajímá, co mám za sportovní úbor já - jedná se o edici se značkou Barbie a jedním českým online shopem, který spustil tuto limitku někdy v létě. Ale myslím, že i teď tam tyto kousky stále objevíte :) 
EM řekl(a)...

Sportovní Outfit vypadá skvěle :)

LITTLE THINGS FOR EM

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuji! :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne