Calzedonia. No Balenciaga

sobota 9. listopadu 2019


Venku už nám sice přituhuje, ale to neznamená, že musíme chodit v kombinéze. Já si pro vás tentokrát připravila tipy na silonky či punčocháče, se kterými se v poslední době roztrhl pytel.

Určitě jste i vy zaregistrovali, že značka Calzedonia vypustila do světa řadu stylových silonek. Okamžitě mi padly do oka, ale musím říct, že sehnat je byl nadlidský výkon.. ale - podařilo se.

Pokud i vy sháníte nějaké punčochy či silonky, pak mám pro vás pár tipů. Jak už jste u mě zvyklí, vybrat si můžete například tyto dámské punčochy s ozdobným švem, které jsou vyrobené z oplétané elastanové příze - aktuálně je pořídíte i se slevou.

Jako další tip mám tyto dámské síťované punčochy se vzorem ok typu kabaretka, které jsou vyrobené opět z příze. Ty také aktuálně pořídíte se slevou. :)

COAT BERSHKA
TOP ZARA
BAG MICHAEL KORS
SKIRT ZARA
NYLONS CALZEDONIA
SHOES ZARA
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne