Kosmetické drobnosti

neděle 23. února 2020


Tak trochu jsem nepočítala úplně s tím, že v Liberci vykoupím celou kamennou prodejnu kosmetiky, ale když vám najednou dojde asi šest kosmetických produktů, nedá se nic dělat.

Nákup se týkal hlavně dekorativní kosmetiky - lesku na rty, rtěnky, korektoru a bronzeru, jenže.. pak projdete kolem dalších deseti stojanů a popadnete toho ve finále víc, než jste plánovali.

Já neodolala hlavně leskům na rty se zvětšujícím účinkem, které mám již nějaký ten rok vyzkoušené. O těchto lescích na rty jsem vás informovala asi před třemi lety, případně si můžete článek zpětně přečíst. Primárně jsem sháněla i korektory, které by se vyrovnaly mým oblíbencům z Too Faced, které, jak jinak, přestali vyrábět. Nechápu, proč zrovna přestávají vyrábět ty věci, které si člověk oblíbí a fakt mu sednou, nepochopím. Nakonec jsem i po nějakých doporučení vyzkoušela korektor značky Fenty Beauty a ještě cestovní verzi NARS.

Fenty Beauty mě mile překvapila, protože poměr cena/kvalita je víc než odpovídající. Korektor pořídíte něco kolem šesti stovek a vykouzlí stejnou muziku, jak korektor o tři stovky dražší. Slyšela jsem i velmi dobré recenze na lesky této značky, které nestojí ani pět set korun, což nepořídíte skoro nikde u věhlasných kosmetických značek. Korektor je středně krycí s velmi příjemnou krémovou texturou, která pleť nevysušuje a tím tak nezpůsobuje šupinky. Cestovní korektor NARS mě zas tolik nezaujal i přes to, že jsou na něj také velmi kladné recenze. Možná to je kvůli malému balení a omezenému výběru odstínů, avšak není zas tak k ničemu a pohotovostně dokáže zakrýt obtisklou řasenku pod očima.

O zbytku vás budu informovat postupně :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne