Liberec

čtvrtek 20. února 2020


Třetí únorový víkend jsem se vydala opět poznávat krásy naší země a po Pardubicích, Olomouci či Českém Krumlově jsem zavítala do Liberce, ale spíše konkrétně na Ještěd.

Nebudu se ani nějak moc rozepisovat, protože v dnešní době Instagramu stejně nikdo ani nečte a jen posouvá prstem z fotky na fotku – realita. Akorát vám opět hodím nějaký tip třeba na teplou bundu, která vás ochrání i před orkánem – když by se třeba zase vrátil, že. Tu, kterou mám na sobě, jsem pořídila v Zaře, ale vás by mohla zaujmout třeba tato dámská prošívaná bunda v černém provedení s páskem, kterou aktuálně pořídíte i se slevou ve výši tři sta osmdesát jedna korun českých. Jste-li na kožíšky, pak tu mám tuto oteplenou dámskou prošívanou zimní bundu s kapucí, kterou také pořídíte se slevou - a to ve výši pět set osmdesát tři korun českých.

Tak doufám, že jsem vám s výběrem aspoň trochu pomohla :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne