Tinkerbell

středa 8. července 2020


Jak jsem slíbila, tak také činím. Žádná černá...

Musím říct, že mě aktuálně Zara docela mile překvapuje. Jinde v podstatě ani nenakupuji a kolekce jsou čím dál tím lepší. Neříkám, že vždy tam jsou super kousky, ale když to vše sesumíruji, vždy jsem odcházela spokojená. Jaký trend mě teď ale zaujal jsou takzvané buggy jeansy. Znáte? Zkrátka kalhotky, které mám na sobě. Ještě jedny, černé, jsem měla v tomto příspěvku

Pokud sháníte nějaké kalhoty, nejenom buggy, pak bych vám sem mohla dát nějaké doporučení. Doporučuji třeba tyto dámské kalhoty ve tmavě modré barvě, které jsou ideální k halence. Vůbec bych se nebála k nim zkombinovat nějaký výrazný všek :) Obdobné jsou pak ještě tyto, dámské kalhoty s mašlí, které také můžete zkombinovat jak k výrazné halence, tak ke krémovému svetru.

T-SHIRT ZARA
BUGGY JEANS ZARA
BAG MICHAEL KORS
SNEAKERS CONVERSE
Sara Bronfman řekl(a)...

Your style is everything!
How do you always come up with such amazing outfits?

Zuzulienka řekl(a)...

Zaujimave.. ja zas v Zare vobec nenakupujem. Mne tam nic nesedi.. vidim ze ty si tiez taky maniak na ciernu ako ja, tak tlieskam k outfitu bez ciernej 😊

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne