September

úterý 22. září 2020

Nějak se mi nechce věřit, že jiš nastal devátý měsíc tohoto roku... jako by to bylo včera, kdy bylo září minulého roku...

Celkově mi přijde, že doba neuvěřitelně letí - skoro rok budeme žít v covidové situaci.. Já za sebe musím říct, že jsem se s tím nějak už zžila a "opatření neopatření", prostě to tak je a člověk s tím nic nezmůže. Jsem ráda, že jsem den před tím, než opět nastaly všechny povinnosti s rouškami, navštívila Mercedes-Benz Prague Fashion Weeek. Za pozvání vděčím kamarádce, která mě po roce vytáhla na nějakou společenskou událost, protože co jsem začala chodit do zaměstnání a všechny spolupráce dala na vedlejší kolej, tolik času nemám, ale musím říct, že toho absolutně nelituji a je velmi příjemné dělat v odlišeném oboru, než v tom, který jsem vystudovala a věnovala se mu od 14 let. Velmi příjemná změna, za kterou jsem neskutečně vděčná. Na druhou stranu je také příjemné, když si na vás někdo vzpomene a nabídne vám díky blogu spolupráci. Sice je teď doba blogů už úplně někde jinde než před pěti - osmi lety, ale i tak vám děkuji za veškerou návštěvnost, kterou stále mám, těší mě to :) Ráda bych svůj čas věnovala i psaní deep tématům (ale jak nad tím přemýšlím, tak bych se mohla o pár tématech rozepsat) či jednomu časopisu, ale čas je čas a to už bych se musela naklonovat, abych to všechno stíhala. Ale nikdy neříkám nikdy a třeba se k psaní do časopisu, do kterého jsem pravidelně přispívala i díky škole, vrátím.

Ještě jsem se s vámi chtěla podělit o jednu informaci a to o jednom módním agregátorovi, který možná budete znát - aneb vyhledávač módy a sportovního vybavení, který vám na jednom místě hezky všechno přehledně seskupí. Za mě velmi šikovný software, protože se nemusíte pídit po jednotlivých online stránkách značek, ale zkrátka si do vyhledávače napsat například klíčové slovo batika a vyhledávač vám automaticky vygeneruje jednotlivé kousky oblečení z několika stovek značek - Adidas, Calvin Klein, Converse, Guess, Nike, Tommy Hilfiger, Vans a další. Ale pokud jste na náročnější úlovky, pak vás potěší i značky jako je Michael Kors, Victoria's Secret, Gucci či Moschino. Tak určitě mrkněte :) Za mě palec nahoru.


COAT ZARA
DRESS ZARA
BAG MICHAEL KORS
ANKLE BOOTS ZARA

Michaela Kofroňová řekl(a)...

Krásnej outfit!
A moc ti přeju, abys byla hlavně spokojená! :) Už to bude rok, co jsem zase opustila od blogování (neúmyslně) a teď, když sedím, píšu a napravuju návštěvy mých oblíbených blogů, chybí mi ty časy - jak píšeš - před 5 lety například. Bylo to o něčem jiným. Teď už si málo kdo přečte příspěvek na blogu, protože žijeme v urychlený době a je mnohdy "ztrátou času" přelouskat i popisek na instagramu. A je to velká škoda! Každopádně je dobře, že jsi se vydala zase trochu jinou cestou. On to člověk potřebuje.

Držím palce! :)
Michaela of GoldBook

Michaela Kofroňová řekl(a)...

Krásnej outfit!
A moc ti přeju, abys byla hlavně spokojená! :) Už to bude rok, co jsem zase opustila od blogování (neúmyslně) a teď, když sedím, píšu a napravuju návštěvy mých oblíbených blogů, chybí mi ty časy - jak píšeš - před 5 lety například. Bylo to o něčem jiným. Teď už si málo kdo přečte příspěvek na blogu, protože žijeme v urychlený době a je mnohdy "ztrátou času" přelouskat i popisek na instagramu. A je to velká škoda! Každopádně je dobře, že jsi se vydala zase trochu jinou cestou. On to člověk potřebuje.

Držím palce! :)
Michaela of GoldBook

The Annette Vogue řekl(a)...

Jéé, Míšo, děkuju moc za názor! :) Viď, mám to stejně. Ať se i tobě daří!

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne