Titulek?

neděle 20. září 2020

 Titulek ani nějaký text mě k článku nenapadá, ale ještě takový "letní" outfit sem vám hodím..


Mám nějaké outfity do zásoby, takže mě omluvte, že sem občas hodím fotku focenou z léta. Tato pochází konkrétně ze srpna, takže cca měsíc-neměsíc - počasí je zatím furt stálé, i když ta chladá rána mi už mírně navádí pocit nadcházejícího poctivého podzimu. 


Tentokrát jsem po relativně krátké době zvolila opět svou oblíbenou černou, kterou jsem obohatila o hnědou kabelku a boty. Pokud sháníte nějaký ten módní kousek a nechcete trávit čas v kamenných prodejnách, pak by vás opět mohl potěšit online shop, který vám je z mého blogu již několik let velmi dobře známý. Tam objevíte jak šortky, tak boty či další.


Tak mrkněte :)

SUNGLASSES ALDO

TOP ZARA

SHORTS ZARA

BAG MICHAEL KORS

SNEAKERS MICHAEL KORS

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne