Be safe | Imunita | Čisté tělo | You & Oil

pátek 23. října 2020


Na tuto recenzi jsem se obzvlášť těšila, protože nejenom, že produkty odpovídají této zvláštní době, ale také jsem z nich velmi nadšená! (ale to já jsem vlastně po každém článku a produktu, o kterém vám zde napíšu :))

Pro dnešní článek jsem si vybrala tyto, v poslední době pro mě nezbytné, tři pomocníky: zahuštěné extrakty bylin s antioxidanty pro podporu přirozené obranyschopnosti organismu Imunita, bylinný čaj Čisté tělo a čistící gel na ruce mé oblíbené značky You&Oil.

Začnu nejprve zahuštěnými extrakty Imunita. Na tento doplněk stravy jsem narazila u blogerky Alex Sedláčkové, která si jej velmi pochvalovala. A měla pravdu. Nevím, zda je to opravdu díky této směsi osmi bylin, ale za celou covid dobu mě nic nepotkalo a neskolilo. Ve směsi se nachází bez černý (antioxidant, podporuje normální funkce dýchacího systému), třepatka nachová (antioxidant, podporuje imunitní systém), zlatobýl obecný (antioxidant, podporuje obranyschopnost organismu), proskurník lékařský (podporuje činnost trávení a střev), jablečník obecný (antioxidant, podporuje funkce jater a žlučníku), divizna malokvětá (podporuje činnost dýchacích cest a hltanu). Dávkuji vždy jednu pipetu (1 ml) cca 2x denně s jídlem. Doporučuje se 3x, ale ne vždy si úplně vzpomenu a nosím s sebou. Doporučená doba dávkování je alespoň 15 dní. Jestli se ptáte, zda směs nějak zapáchá a nedá se zapít – ne. Samozřejmě, že má svou specifickou vůni, ale není to nic, co by se nedalo zvládnout. Za mě skvělý produkt

Bylinný čaj pro Čisté tělo. Dlouho jsem hledala nějaký čaj, který by podporoval vylučování škodlivých látek a detoxikaci. Nakonec jsem vyzkoušela tento, u kterého musíte mít ještě misku na vyluhování bylin, jinak je příprava naprosto stejná jako u klasických čajů. Čaj obsahuje lopuch, který podporuje vylučování a má větší vliv na pročištění těla. Dále bříza bělokorá, která detoxikuje a přispívá k normálnímu trávení. V čaji je ještě směs tužebníku jilmového a zěmědýnu lékařského, která podporuje „odvodnění“. Jedinou nevýhodou čaje je jeho hořkost.

Poslední produkt, který vám zde představím, je dětský čistící gel na ruce You&Oil. Pořídila jsem si záměrně dětský, jelikož je více šetrný k pokožce. O značce You&Oil jsem vám poreferovala již před dvěma lety – tyto dva články si můžete přečíst ZDE a ZDE. Tento čistící gel na ruce jsem si oblíbila i díky jeho levandulové květinové vodě, která je dokonalá. Dále BIO esenciální oleje a citron, které bojují proti bakteriím a virům. Gel nevysušuje pokožku. BIO levandulová květinová voda má hned několik všestranných použití jako je uklidnění mysli, působí při bolesti hlavy, únavě, depresích, apatii, ošetří akné, zklidňuje a dezinfikuje

Za mě skvělé produkty.

Doporučuji.

michal řekl(a)...

Na imunitu mi snad nejlépe zabírá echinacea tinktura. Pár let zpět jsem si prošel sérií onemocnění spojených s dýchacím systémem a klasické prášky nezabíraly. Takže jsem dal na rady ošetřujícího lékaře a zašel jsem k homeopatovi, který mi doporučil tuhle bylinu, respektive tinkturu z ní. :) A to bylo jako balzám na duši! :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne