Panenský kokosový olej Camille Flores | hydratační maska na vlasy Mad Beauty Disney Princess Ariel | antibakteriální gel na ruce Merci Handy Astro

pátek 18. prosince 2020


Nebudou to nijak dlouhé recenze, ale poslední review článek tohoto roku jsem zaměřila na panenský kokosový olej Camille Flores, masku na vlasy Mad Beauty a antibakteriální gel na ruce mé oblíbené značky Merci Handy.

U panenského kokosového oleje Camille Flores jsem se prvně trošku sekla. Sháněla jsem nějakou výživu pro své vlasy, protože mi skvělá maska na vlasy Coco and Eve došla. A protože se mi za masku nechtělo dávat něco kolem tisíce korun (i když je fakt skvělá), tak mi vyhledávač na jedné online parfumerii vyhodil odkaz právě na tento panenský kokosový olej určený I PRO VLASY. Jenže právě slůvko „I“ jsem jaksi přehlédla a myslela si, že se jedná o nějakou super bombu HLAVNĚ PRO VLASY. No, ve finále se jedná jen o klasický kokosový olej, který koupíte běžně všude možně – viz kokosový olej Purity Vision BIO. No, na vlasy to samozřejmě jako „maska“ není - příště si budu aspoň důkladně pročítat popisky – avšak u popisku stálo „Regenerační péče pro vlasy, vyživuje kapilární vlákno a zajišťuje hustší a zářivější vlasy“ – neřekla bych. Každopádně na hydrataci těla skvělé.

Další mé kroky po tomto neúspěšném lovu vedly na stránku online shopu, kde jsem objevila právě tuto hydratační masku na vlasy dosud moc neobjevené značky Mad Beauty, kolekci Disney Princess. Prvně jsem značku objevila na Instagramu, kde na mě vyskočila reklama. Brouzdala jsem, zda nemají i nějaké kosmetické produkty dostupné v Česku a ano, mají. Četla jsem ale různé recenze, kde třeba platýnkové masky byly vysušené apod. Ale protože maska stále něco kolem stovky, vzala jsem. Neurazí, ani nijak nenadchne. Za tu cenu je každopádně super a vlasy jsou opravdu regenerované a hydratované

Posledním úlovkem je čistící gel na ruce Merci Handy, který miluju. Miluju všechny antibakteriální gely této značky už něco přes rok, kdy jsem dostala k minulým Vánocům dostala sadu kolekce (opět :D) Disney Princess, o které se můžete dočíst ZDE. Opět se jednalo o limitovanou edici, tentokrát zaměřenou na znamení zvěrokruhu. A protože jsem i tak trochu esoterik, neváhala jsem. Gel nosím všude s sebou, a i když se jedná o třicet mililitrů a koupíte ho za devadesát korun, tak vydrží. Cena = kvalita.
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne