Black and Red

sobota 16. ledna 2021


Tento outfit jsem opravdu nefotila teď v mrznoucím lednu, ale v půlce listopadu. A protože se mi teď fotky nějak nahromadily, tak mám trošku skluz :D

Co jsem si v poslední době oblíbila jsem šaty a silonky. Dřív jsem upřednostňovala hlavně kalhoty a v létě kraťasy, ale čím jsem straší, tím jsem se víc upnula na ženštější styl a šaty u mě v poslední době - hlavně v létě - velmi vedou. Na podzim a zimu nejraději kombinuji tmavé šaty se silonkami od Calzedonia či Marks & Spencer. A jelikož černá je u mě barvou NO. 1, tak jsem se rozhodla outfit obohatit aspoň o nějakou tu barvičku a to v podobě červené crossbody kabelky Valentino, kterou jsem si pořídila před rokem v lednu na ples. Bála jsem se, že ji vůbec neunosím, ale opak je pravdou - nakonec se do ní vejde i poměrně hodně věcí.

Pokud sháníte nějaké ty dámské šaty online, pak doporučuji mrknout třeba po těchto, které jsou k dostání jak v černé, tak tmavě modré. Aktuálně na ně probíhá sleva a to ve výši dvou seti šedesáti devíti korun českých. Obdobné mohou být tyto, které můžete (doufejme brzy) využít i jako společenské šaty.

COAT BERSHKA
DRESS ZARA
CROSSBODY BAG VALENTINO
NYLONS CALZEDONIA
ANKLE BOOTS ZARA

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne