Churchill

středa 3. listopadu 2021

 
Tak se mi minulý pátek naskytla příležitost nafocení nějakého toho outfitu a zde je výsledek.

Už jsem se celkem těšila na pravé podzimní dny, které mám velmi ráda a celkově toto období patří mezi mé nejoblíbenější. Sukně sice moc nenosím, ale tahle mi padla do oka hned. Koupila jsem ji v místním italském butiku u nás ve městě a naprosto si ji oblíbila. Pak můžete vidět doladění klasicky černé, ale aby to nebylo tak nudné, sáhla jsem po svých oblíbených ankle boots a "hadím" vzorem. Nepravým. 

Obdobná černá skládaná sukně může být i ta, kterou objevíte po rozkliknutí odkazu. Ideální jak na jarní či podzimní dny. A navíc ji přídíte s velmi příjemnou slevou, tak mrkněte.

Ještě jsem pro vás objevila tip na barevnou sukni, kterou je barevná skládaná sukně ideální pro milovnice barev. I mně samotné se líbí a dokáži si ji na sobě představit :D I samotný outfit, který můžete vidět na obrázku, je povedený a můžete se nechat inspirovat. 

BRÝLE ALDO
KABÁT ZARA
ROLÁK SONNINI
KABELKA MICHAEL KORS
SUKNĚ SONNINI
PUNČOCHÁČE MARKS&SPENCES
BOTY ZARA

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne