Dior | Capture Youth Lift Sculptor | liftingové sérum | recenze

neděle 14. listopadu 2021


Nebyla bych to já, aniž bych vám nepodala minimálně jednou měsíčně recenzi na pleťový produkt. A tentokrát to vyšlo na můj nejnovější úlovek, opět z řady Capture Youth.

Ti, co nějakou dobu sledují můj blog, ví, že séra Capture Youth se v recenzích už párkrát objevila. Nejprve jsem recenzovala hydratační sérum (článek po rozkliknutí odkazu) či rozjasňující sérum (článek rovněž po rozkliknutí odkazu). Vím, že by člověk neměl zas tak často střídat kosmetické produkty, ale řada Capture Youth mě tak nadchla, že jsem chtěla zkusit další sérum z řady. A padlo to na liftingové sérum Dior Lift Sculptor. Proč jsem si ho vybrala?

Sice jsem psala, že mi nejvíce vyhovovalo hydratační sérum, ale to mi přijde ideální spíše na jarní a letní období. Minulý podzim a zimu jsem používala Capture Youth Glow Booster, díky kterému byla moje pleť velmi rozjasněná. Liftignové jsem se rozhodla zkusit zkrátka ze zvědavosti. A výsledek?

Přeci jenom mi dávno není 15, ani 20 a 25letá už budu jenom měsíc a něco. Proto jsem usoudila, že je na čase se o pleť dále více starat než stále docházet na aplikaci botolutoxinu. Liftingové sérum je vhodné pro všechny typy pleti. Má velmi příjemnou texturu, která se okamžitě vpije do pleti a projasní ji. Já sérum používám ráno v kombinaci s krémem. Malinko mi vadí, že je sérum hned po "vpíjení" takové tuhé, jako by okamžitě aktivovalo svoje složky (což je určitě dobře) a začalo pracovat - neříkám, že je to špatně, ale u sér jsem byla povětšinou zvyklá na jejich mazlavost. Možná, že nakonec zakotvím zase u Glow Booster.. no, uvidíme. Každopádně ho nepoužívám zas tak dlouho, takže jsem zvědavá, jak sérum bude s pletí nadále spolupracovat.

Obecně mám značku Dior velmi ráda, proto jsem s výběrem sér neváhala. Obdobným sérem může být například intenzivní liftingové sérum Omorovicza. Toto sérum nejenom napomáhá vyhladit vrásky a jemné linky, ale také zpevňuje kontury obličeje či obnovuje její pružnost.

P.S. Tuším, že jsem v pleťové kosmetice trošku bláznivější, ani nechci vědět, kolik finančních prostředků jsem do ní vložila! :D 

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne