Matte Black Nails

pondělí 27. prosince 2021


Tak na nehtech jsem byla naposledy před 7 lety. To je poměrně docela dlouho, že?

Co myslíte, jsou udělané nebo nalepovací? Nechám vás nejspíš hádat, ale mám pocit, že odpověď je vidět :D I tak jsem se rozhodla, že svůj koncept obohatím i o různé tipy na laky na nehty - než neustále dokola psát o pleťových krémech, například. No a černé nehty jsem si prostě oblíbila. 

Tip vám dávám třeba na tento gelový lak pro matný efekt značky Pierre René. Navíc na něj probíhá sleva ve výši šedesáti čtyř procent, takže konečná cena laku je rovných sto korun českých. Pak tu mám ještě tip na tento vrchní gelový lak pro matný vzhled značky Semilac, který rovněž pořídíte s příjemnou slevou a to ve výši dvou seti dvaceti dvou korun českých.

Obecně - nehty si moc nelakuji a absolutně to nijak neprožívám. To, že jsem teď udělala výjimku, je co říct, ale ani to mě nepřesvědčilo, že bych si teď hledala nehtařku. Každopádně i tak sem tam hodím nějaký ten článek s umělými nehty a prstýnky xD 

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne