Blender - pomocník, na kterého nedám dopustit

čtvrtek 20. ledna 2022


Co jsou blendry asi představovat nemusím, ale pokud je neznáte/nepoužívate, pak se jedná o houbičku na make-up. A já jejich kouzlo objevila v moment, kdy jsem měla neustále zaprasené ruce od make-upu. Už to dál nešlo a musela jsem s tím něco dělat :) A tak přišel blender...

Za mě naprosto
super. Vyhovují mi. Momentálně jich na trhu najdete tolik, že nebudete ani vědět, kterou barevnou kombinaci si pořídit. Já neodolala těmto barevným.

Pokud nad ním přemýšlíte, pak doporučji třeba tento
blender od značky 3INA, který momentálně pořídíte i se slevou. Další houbička na make-up, která by vám mohla usnadnit jeho nanášení, je od NYX Professional ve tvaru srdce, no není roztomilá? 

Pak ještě doporučuj mít nějaký čistič, například tento
tekutý čistič na houbičky od značky beautyblender. Neobsahuje žádná barviva, sulfáty, je bez dráždivých složek a díky kombinaci levandule a kvalitních látek napomáhá udržovat houbičku měkkou.

Tak mrkněte! 
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne