Kylie Skin | Discovery Set | recenze

sobota 15. ledna 2022


Tak tento discovery set jsem dostala jako dárek od svých oblíbených kolegů a kolegyň, který mi ho dali k narozeninám. A že to bude zrovna set Kylie Skin, to jsem opravdu nečekala. Prostě ví! :D

Set mě velmi potěšil, jelikož jsem od Kylie Skin ještě nikdy nic nevyzkoušela. Na produkty jsem slyšela různé názory, ale za mě? Good. Tento set obsahuje čistící pěnu, tonikum, pleťové sérum a hydratační krém. Veškeré kroky používám při večerním skin routine, sérum a hydratační krém mohu aplikovat i ráno.

Čistící pěna Foaming Face Wash: Za mě dobrý produkt. Pleť je opravdu vyčištěná, jemná a hebká.

Tonikum: Mazlavější konzistence než, na kterou jsem zvyklá, ale pleť ještě dotáhne a dovyčistí od přebytečného make-upu.

Pleťové sérum: Mám takový dojem, že jsem někde četla, že sérum „voní“ jako uzené. Ano, je to pravda. Ale? Mně toto sérum naprosto vyhovuje. A doporučuji ho!

Hydratační krém: Tento krém používám jako finální produkt večerního skin routine. Jemný, snadno vstřebatelný, nevysušuje.

I ráno, jak se probudím, mi přijde, že má pleť je vyčištěná, „naplněná“. Obdobný set si můžete vytvořit i vlastní Kylie Skin:

Čistící pěna Garnier, hydratační pleťové tonikum Saffee, rozjasňující pleťové sérum s výtažkem kávy a hydratační krém Elizabeh Arden (na který mimo jiné probíhá skvělá sleva a to ve výši šedesáti čtyř procent). A máte set. I když ne zrovna od Kylie Jenner.

Samozřejmě, že jsem již pokoukla i po oficiálních stránkách a prozkoumávala nabídku. Škoda, že v České republice toho k sehnání zas tolik není, ale možná ještě popřemýšlím nad olejem na rty, který je jedním z nejoblíbenějších produktů.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne