Pink Nails

sobota 9. dubna 2022


Po skoro dvou měsících vám přináším post opět zaměřený na nehty. A ano, opět se jedná o nalepovací!


Jak už jsem psala v posledním článku o nehtech - párkrát jsem si umělé vyzkoušela, ale zkrátka, nic pro mě. Sem tam mi vystačí právě tyto nalepovací k nějakému crazy outfitu či na akci a klídek. A protože jsem vám posledně dala tip na modrý lak na nehty, tak tentokrát jsem se zaměřila na růžovou.


Co jsem tak procházela laky na nehty, tak jeden, i vizuální, mi utkvěl v paměti. A to lak na nehty MAC Cosmetics. Zaujal mě především design, který není běžný jako u ostatních laků. Tato kolekce nabízí až šest různých odstínů. Růžový odstín nese název Sal Rosa - má dlouhotrvající výdrž, snadno se nanáší a má vysoký lesk

Tak neváhejte a prozkoumejte nabídku růžových laků!

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne