Bourjois: Illuminating Brush Concealer Touche Healthy Mix 63

úterý 29. května 2012

Květen, 29
Korektory a rozjasňovače zas tolik nepoužívám. Vlastnila jsem jen dva a to z Oriflame a teď používám Dermacol Cover na kruhy pod očima. Je to ten nejlepší cover co jsem kdy měla. Měla jsem možnost vyzkoušet korektor v tužce Touche Healthy Mix od Bourjois. Teď se s vámi podělím o své dojmy.

Kosmetická značka Bourjois existuje už od roku 1863. Nejprve začínali se zaměřením na divadelní líčidla, ale postupem času začínali vznikat moderní líčení, které umí vyjádřit individuální osobnost. Během rozvoje se stala značka veleúspěšným výrobcem kvalitních produktů, které mají optimální poměr mezi cenou a kvalitou. U náš v České republice se značka probojovala v na začátku osmdesátých let. Nyní značka nabízí pestrou škálu dekorativní kosmetiky včetně odličovacích prostředků  a parfémy.

Korektor je k dostání ve třech odstínech - já mám 63 Beige Dore. Zas tolik ho nepoužívám, ale mohu říct, že opravdu kryje tmavé kruhy pod očima a lehce zakryje nedostatky. Obsahuje vitamin C a E, kteří pleť rozjasní. Štěteček je praktický i efektivní, textura je lehké a kryje. S kosmetickou značkou Bourjois jsem si dříve nesedla. Vadila mi konzistence make-upu, které byly dost hutné a špatně se rozetřeli. Ale korektor je opak a vyhovuje mi.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne